De Wereld van Hero Babyvoeding
Ik ga bevallen en neem mee…

Veelgestelde vragen over het stoppen van de Spaarshop

We vinden 't zelf ook jammer, maar we hebben er een goede reden voor. Lees hier meer over het stoppen van onze Spaarshop binnenkort op 19 december 2022.

1. Waarom stopt de spaarshop?

We vinden het zelf ook jammer, maar het stoppen met de Spaarshop heeft een goede reden. Als babyvoedingsmerk willen we ons bezig houden met onderzoek naar babyvoeding en willen we ouders helpen met waardevolle informatie over de voeding van je kindje. We hebben niet alleen meer dan 80 jaar ervaring, maar ook ontzettend slimme voedingskundigen en nutritionisten in ons internationale team.

We zetten ons nu volledig in om jonge ouders te helpen met hun kennis. Daarom stoppen we met het aanbieden van gerelateerde babyproducten. Daar zijn andere producenten weer heel goed in. Op die manier kunnen wij ons focussen op waar het voor ons écht om gaat: het continue doorontwikkelen van babyvoeding op basis van wetenschappelijke inzichten en het  helpen van jonge ouders.

2. Komt er nog een alternatief terug?

Er komt geen alternatief spaarprogramma terug. Wel werken we heel hard aan iets anders, namelijk het Hero Instituut voor Babyvoeding. Dit is een online platform waar je allerlei handige infographics, videos, artikelen en schema’s vindt die je wegwijs maken in het landschap van babyvoeding. Ook kun je daar direct contact opnemen met onze voedingskundigen. Dit nieuwe initiatief past beter bij ons merk dan de Spaarshop, en we hopen je hiermee te helpen met al je vragen rondom zwangerschap! Neem een kijkje! 

3. Wat kan ik met mijn spaarpunten doen?

Je kan de gespaarde punten inleveren in onze spaarshop tot 23.59 uur op 19 december 2022 voor korting op handige producten voor je kleine. Scoor dus nog snel een babyfoon van Alecto, een Lion King bestekset of een babyverzorgingssetje van Philips met hoge korting!

4. Kan ik misschien meer bijbetalen om mijn artikel toch nog te kunnen krijgen? 

Na 19 december is de spaarshop definitief gesloten, dus dat gaat helaas niet. Tot en met 23:59 op 19 december kun je je punten omzetten in korting of gratis producten.

5. Waarom staan er dan nog wel spaarcodes op de verpakkingen?

Goede vraag! Het kan goed zijn dat je nog spaarcodes tegenkomt op onze verpakkingen. De oude verpakkingen verdwijnen langzaam uit de schappen van jouw supermarkt en worden vervangen door nieuwe. Dit kan even duren, afhankelijk van hoe populair een product is. Uiteraard laten we de oude verpakkingen die er na 19 december nog zijn wel gewoon staan en vervangen we ze niet direct voor de nieuwe, dat vinden we niet duurzaam.

6. Tot wanneer kan ik mijn spaarpunten inleveren? En waar kan ik ze inleveren? 

De spaarpunten kunnen ingeleverd worden tot en met 19 december 2022. Helemaal precies betekent dat dat je tot 23.59 op 19 december de gespaarde punten kan inleveren voor leuke (kortingen op) producten op in de spaarshop. Vanaf 20 december 2022 zal dit niet meer mogelijk zijn.

7. Kan ik de gespaarde punten inwisselen voor geld?

De gespaarde punten en milestone cards zijn geen euro's, en kunnen om deze reden dan ook niet ingewisseld worden voor geld.

8. Blijven de nieuwsbrieven nog wel?

Natuurlijk! Sterker nog, we breiden ze uit met steeds meer handige informatie. Schrijf je je ook even in voor de nieuwsbrief van het Hero Instituut voor Babyvoeding? Dan weet je zeker dat je hélemaal op de hoogte bent. Inschrijven voor de Hero Baby nieuwsbrief kan hierInschrijven voor de nieuwbrief van het Hero Instituut voor Babyvoeding kan hier

9. Blijven de Milestone Cards wel bestaan?

Nee, ook de Milestone Cards stoppen te bestaan. 

10. Ik heb nog Milestone Cards, kan ik die nog inwisselen?

Hiervoor geldt hetzelfde als voor je spaarpunten. Ook deze kan je nog inleveren tot 23.59 op 19 december 2022 via onze Spaarshop

Frederique VKT

Heb je nog meer vragen?

Ons Voedingskundig Team staat voor je klaar. Je bereikt ze gemakkelijk via WhatsApp, telefoon of het contactformulier!

Contact onze voedingskundigen